Reklamacije, povrat i zamjena
Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećen i originalno zaprimljen proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio isporučen u roku od najkasnije 3 dana od zaprimanja pošiljke.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da je ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Ako prilikom prve uporabe ustanovite da je medij koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku zamijenili postojeći medij.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
U bilo kojem slucaju molimo Vas da nas obavijestite putem e-maila info@gajbarecords.hr
Reklamacije, povrat i zamjena u slučaju preuzimanja digitalnog sadržaja nisu moguće ukoliko je kupac započeo preuzimanje sa dostavljenog linka za preuzimanje od strane Internet trgovine
Gajba records d.o.o.